اللهم ارزقنی من فضلک الواسع الطیب رزقا واسعا حلالا طیبا بلاغا لدنیا و الاخره صبا و صباهنیئا مریئامن غیر کد ولا من احد من خلقک الاسعه من فضلک الواسع فانک قلب واسئلوا الله من فضله فمن فصلک اسئل ومن عطیتک اسئل و من یدک الملا اسئل

با این 62 کلید فروش خود را متحول کنید

با این 62 کلید فروش خود را متحول کنید ... منوچهری

1. یک فروشنده خوب بودن مستلزم یک انسان خوب بودن است...
2. خریداران بیشتر نگران بعد از خرید محصول یا خدمات هستند که بدون حمایت رها شوند...
3. لحظه فروش برای فروشندگان ممکن است تکراری باشد ، ولی لحظه ی خرید برای مشتری خاطره انگیز است...
4. بیشتر بر روش های فروش به مشتریان فعلی تان متمرکز شوید...
5. در همه حال بفروشید ولی این فعالیت را به محیط خانه نبرید...
6. به شادی افراد پس از خرید فکر کنید نه به کمیسیون و در آمدتان...
7. کاری کنید که افراد به شما نه فقط به صورت یک فروشنده بلکه مشاور بنگرند...
8. هیجان زده باشید خریداران فروشندگان بی احساس را دوست ندارند...
9. هیجان شما به مشتریانتان منتقل می شود و علاقه خرید را در آنها افزایش می دهد...
10. دنباله روی حرفه ای ها باشید. در اصل با عقاب ها پرواز کنید...
11. نگران حال و آینده مشتریانتان باشید...
12. چرخه فروش تان را بر نامه ریزی کنید...
13. هر چه بیشتر به مشتریتان فرصت حرف زدن بدهید بیشتر از شما خوشش خواهد آمد...
14. کاری کنید که مشتریتان فکر کند که دارد از یک دوست صمیمی می خرد
15. به مشتریتان نهایت احترام را بگذارید...
16. به نگرانی های مشتریتان بی اهمیت نباشید...
17. در فروش پافشاری کنید ولی مزاحمت ایجاد نکنید
18. به زبان بدن خود و مشتریتان در مذاکرات فروش اهمیت بدهید...
19. از تماس چشمی بیشترین استفاده را نمایید . چشم ها پنجره هایی برای ورود به ذهن مشتری است
20. در فروش صبور باشید. فروش میان بر ندارد...
21. مشتری را دست کم نگیرید...
22. نه فقط به مشتریان بلکه به همراهانشان هم احترام گذاشته و توجه کنید...
23. ادبیات بکار گرفته با مشتریانتان را باز نگری کنید
24. یا همه ی مشتریان یک رفتار یکنواخت و کلیشه ای نداشته باشید...
25. از مشتریتان صراحتاً بخواهید از شما خریداری کند . از این درخواست خجالت نکشید...
26. در فروش راه یکساله را نمی توان یک شبه پیمود . صبور باشید...
27. حس اعتماد خود را با پذیرفتن مسؤلیت اعمالتان افزایش دهید...
28. از شکست هایتان در فروش درس بگیرید. این شما نیستید که شکست می خورید بلکه استراتژی هایتان هستندکه شکست می خورند...
29. هر اقدام موفق و نا موفق فروشتان را تجزیه و تحلیل کنید...
30. با پذیرفتن مسؤلیت عملکردتان سریعتر رشد خواهید کرد...
31. فروش بازی با اعداد ، ارقام و کلمات است...
32. تلفن را دوست خود به حساب بیاورید و از آن استفاده ی بهینه کنید...
33. لبخند را از لب هایتان دور نکنید. معجزه می کند...
34. تا می توانید در مورد مشتریتان اطلاعات کسب کنید...
35. تا می توانید بفروشید. در آمد از این راه به دلخواهتان افزایش می یابد...
36. در روز های رکود در فروش به کسب معلومات پرداخته و به اطلاعات خود افزایش دهید...
37. مطالعه کنید ، در سمینار ها و کار گاهها شرکت کنید و سی دی های آموزشی را نگاه کنید و به آنها گوش کنید...
38. فروشی که با شانس و اقبال به وجود آید جواب مخارج شما را نخواهد داد...
39. از محدوده ی امن خود خارج شوید . از درون غار شکار نکنید...
40. از افراد منفی گرا در محیط کار حذر کنید
41. بلافاصله بعد از هر فروش موفق اقداماتی را برای به ثمر رساندن فروشی دیگر آغاز کنید...
42. اگر مشتری از شما خوشش بیاید احتمال اینکه از محصولتان خوشش بیاید بیشتر می شود...
43. در ارائه کالا به مشتری بخش هایی را توضیح دهید که بیشترین بهره وری را برای وی خواهد داشت...
44. مشتریان را با اطلاعات بی فایده بمباران نکنید...
45. زیاده گویی و پر حرفی شما را از انجام فروشی موفق دور می کند
46. به سلامتی جسمی و روحی تان توجه کنید. شما زندگی نمی کنید که کار کنید بلکه کار می کنید که زندگی کنید...
47. از همکارانتان بخواهید از عملکردتان انتقاد کنند . انتقاد پذیر باشید...
48. در فروش صادق باشید و به مشتریتان دروغ نگویید...
49. به خودتان انرژی مثبت تزریق کنید...
50. مثبت فکر کنید. و نگذارید افکار منفی انرژی تان را تحلیل ببرد...
51. به خودتان به عنوان یک فروشنده ی مشاور افتخار کنید...
52. به شغلتان به عنوان یک فروشنده ببالید و از آن با افتخار حرف بزنید...
53. اگر محیط کارتان ، رئیستان و محصولتان را دوست ندارید محل کارتان را عوض کنید...
54. هدفمند کار کنید . فروش بدون هدف مندی مانند دریا نوردی بدون قطب نما خواهد بود...
55. برای هر روزتان برنامه ی از قبل تعیین شده ی مکتوب داشته باشید...
56. برای هر روز ، هر هفته ، هر ماه و هر سال تان بر نامه داشته باشید...
57. بیش از حد به حرفهای منفی که از خودتان میشنوید توجه نکنید بلکه شروع کنید با خودتان حرفهای مثبت بزنید...
58. به پوشش خود نهایت اهمیت را بدهید. شما همواره مورد قضاوت مشتریانتان هستید...
59. به مدیرانتان احترام بگذارید...
60. به محصولتان احترام بگذارید. به آن ببالید و با هیجان در مورد آن صحبت کنید...
61. چیزی را که خودتان حاضر به مصرف آن نیستید نفروشید...
62. آنچه را که در اختیار دارید نفروشید بلکه چیزی را بفروشید که نیاز مشریتان را بر آورده کند...



تاریخ آخرین ویرایش: 1393/01/25


ازی شاپ سايت خريد و فروش وسايل دست دوم و نو در ايران ، به شما امکان می دهد که در هر جای ایران که هستید با ساده ترین روش کالاهای دست دوم,لوازم فروشگاه,موبایل,لپ تاپ,اثاثیه منزل,تبلت,لوازم برقی,مبلمان,ساعت,زیورالات,پوشاک,مبل,ارایشی و بهداشتی,فروشی,واسطه,خانگی استوک,گوشی,کتاب,اگهی رایگان,نیازمندی,تبلیغات, خود را به نمایش بگذارید